Vážení návštěvníci,

Muzeum Hogwarts, které začala budovat mrzimorská kolej koncem roku 2008, bylo otevřeno v lednu 2009.

Muzeum se bude ještě dále doplňovat, proto jsou tu i některé sály, v nichž máme vystaveny ne úplně dokončené exponáty. Ale věříme, že naše Muzeum bude žít dál a rozvíjet se, aktualizovat se o nové události a obohacovat se o nové objevy, které učiní a vypátrají naši archiváři, archeologové a historici. Až přijdete příště, bude tu zas něco nového.:)

Sophia Glis Glisová, správkyně muzea (adresa e-sovince: sophia.glis#zavináč#gmail.com)
Kim Sarah Reevesová, asistentka správkyně muzea (adresa e-sovince:kimviridis#zavináč#gmail.com)

pondělí 30. září 2013

Apofis de Corristo

Medailonek tajemníka bradavické školy Apofise de Corristo


Apofis de Corristo
Existence:
2004 – 9.5 2005
Kontakt:
Email:  prof.Corristo#zavináč#seznam.cz
krb: ICQ ---
ID:
254
Osobní informace a zájmy:










Apofis de Corristo byl velmi složitá osobnost. Někteří ho měli rádi, jiní ho nenáviděli. Přišel do školy nedlouho po jejím uvedení do provozu. Vyučoval Společenskovědní kouzelnictví, krátce působil jako ředitel mrzimorské koleje. Byl členem školní rady, tajemníkem školy. Účastnil se z velké části dění na škole, měl úvodní slovo na Letním semináři. Také na školu přivedl anketu Osobnost Hogwarts, která přetrvala dodnes. Naneštěstí v poslední době svého působení se jeho chování k ostatním zhoršilo. 4. května roku 2005 podal demisi na člena školní rady kvůli problémům s alkoholem, později přišel o místa tajemníka a vyhodili ho ze školy.

A co o něm říkají ostatní?
Midar Kilahim popisuje: „Apofise de Corrista jsem potkal ve Velké síni všehovšudy jednou. Snažil jsem se mu vyhýbat. Důvod byl jednoduchý. V době, o které hovořím, jsem na školních pozemcích zrovna začínal, konkrétně jako redaktor DV. Prozkoumával jsem tehdy vnitřní útroby hradu a vedl přátelské rozpravy ve Velké síni s přítomnými studenty a profesory. Když tu se zjevil Apofis de Corristo. Jelikož jsem ho neznal, ihned jsem se mu běžel představit. Už přesně nevím, co jsem mu tehdy řekl, nicméně jeho reakci nikdy nezapomenu. Na místě mě seřval na tři doby, jak se ho takto opovažuji oslovovat, že jsem jen redaktor a on tajemník školy a udělal mi velice důraznou přednášku o tom, co se sluší a patří, když chce někdo hovořit s Apofisem de Corristou. Od té doby jsem se mu opravdu snažil vyhýbat a dařilo se mi to až do doby, kdy naši školu opustil. Více příhod s ním, bohužel, nemám, ale každý si jistě dokáže odvodit dle mých zkušeností, jaký byl.“
Adrianet le Ros dodává: „Apofis rozhodně nebyl hrdina. Je to už spoustu let a ne vše si pamatuji zrovna ostře, ale tehdy to nebyl zrovna můj nejoblíbenější člověk na škole a nejen můj. Apofis měl mnoho nepřátel díky svému arogantnímu a povýšenému chování. Jeho odchod byl žádoucí a nikterak slavný.“
Zásluhy:
Založení ankety Osobnost Hogwarts
Tajemník školy
Mrzimorský kolejní ředitel
Člen školní rady
Zdroj:
Hogwarts.cz, Oficialní stránky tajemníka školy, Adrianet le Ros, Midar Kilahim
Autor:
Vea Sophie Williams


Žádné komentáře:

Okomentovat